Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~tooyoung | użytkownik

imię i nazwisko adresRzeszów! zarejestrowany01.12.2010 @22:57:37 ostatnio na stronie26.03.2014 @02:17:00



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty27 komentarze362 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Pacholczyk    25.12.2011 @19:19:20
dzięki
~leshaya    10.11.2011 @19:06:39
Dziękuję
~tiquet    03.11.2011 @10:02:39
Dzięki
~addmin00    31.10.2011 @10:53:13
dzieki za komenatrze, dodanie do obserw.
~rashell    29.10.2011 @14:20:18
oj dzięki! bardzo miło
~higoszi    28.10.2011 @10:39:18
b. dzięki !
~FreshMind    26.10.2011 @17:24:05
Siema,

Wiem, że oceniałeś ostatnio mój najnowszy projekt.
Postanowiłem jednak wprowadzić parę zmian i pokazać nowe elementy, w tym również podstrony - mam nadzieję, że pozwoli to pokazać projekt w szerszym rozumieniu.

Gdybyś miał ochotę zapraszam jeszcze raz do pozostawienia komentarza:
http://www.digart.pl/praca/6749510/dodane.html
_______
Agencja Interaktywna Vision Trust / http://www.visiontrust.pl / biuro@visiontrust.pl
Forma rozliczenia: Faktura VAT.
~rashell    21.10.2011 @18:40:25
podejrzewałam, że niezamierzony dlatego wstrzymałam się z oceną
dzięki za łocza!
~adasrudzki    29.09.2011 @14:46:17
iSurvival - to onepage, wiec jakby wysokość całości jest nieistotna, każda część ma 750px wysokości Jak będzie wdrożone to pokażę

EkoMat - hmmm, nie inspiruje sie, szukam swojego stylu, przysiadłem wieczorem i samo wyszło
_______
Nie dziękuj, zostaw komentarz pod moim projektem lub podziękuj i zostaw komentarz
~Corrny    27.09.2011 @21:18:59
Coś w tym jest, to ostatni dodany element Dzięki za wizytę.
~artesense    27.09.2011 @11:27:14
Swietne prace, zarówno grafiki jaki i layouty
~yaceky    22.09.2011 @11:48:33
thx man
~moOnshine    21.09.2011 @14:18:16
nie ma za co, pozdro
_______
.
~MichalWierzbicki    14.09.2011 @10:07:43
Komentowałes kilka tyg temu mój projekt portalu muzycznego LuvMusic. Zebrałem wszystkie uwagi, postanowiłem poprawic i wgrac na nowo. Zerkniesz ? http://www.digart.pl/praca/6665292/LuvMusic_poprawione!.html
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~leshaya    09.09.2011 @14:13:28
Dziękuję
~yaceky    25.08.2011 @15:11:49
thx man
~MichalWierzbicki    18.08.2011 @09:36:41
dzieki : ) na dniach wrzucam jeszcze podstrone ze sklepem biletowym
_______
stwórz własną strone internetową z łan end łan.... albo napisz do mnie !
info@disajn.pl

portfolio: http://disajn.pl
~yaceky    16.08.2011 @15:39:49
ha dzięki to pewnie przez ten pattern "pikselowy" bo mi się wkręcił i tez sobie strzeliłem podobny
thx
~kac813    25.07.2011 @00:32:27
też mam nadzieję że będzie coraz lepiej
dzięki!
_______
mówicie rap jest zły?
to jaki jest terroryzm?!
~kac813    24.07.2011 @23:49:17
a z jakiej to okazji jestem obserwowany? :P
ostatnio edytowane: 2011-07-25 00:32:14
_______
mówicie rap jest zły?
to jaki jest terroryzm?!
~Corrny    19.07.2011 @17:11:24
Dzięki
~yaceky    13.07.2011 @11:54:37
usunąłem ten "fan club"
thx
~rudkowski    03.07.2011 @21:26:15
dzięki za komentarz, pzdr!
_______
http://www.rudkowski.com.pl [portfolio] - niedługo update
~BialySoulfly    19.06.2011 @02:02:46
Daj najlepiej numer GG do siebie...
~BialySoulfly    19.06.2011 @02:00:15
Oczywiście Ekonomia (Biznes międzynarodowy), ale z zamiłowania raczej grafik i rowerzysta. A ty ?
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt